پشت پرده بیلبورد جنجالی سرباز آمریکایی و زن مسلمان+فیلم

 به گزارش « سراج24 » پایگاه خبری هافینگتون پست در گزارشی، در واکنش به تابلویی تبلیغاتی در لس آنجلس نوشت: جلب کردن توجه مردم در بلوار سان‌ست لس آنجلس کار آسانی نیست. اما وقتی که یک تابلوی تبلیغاتی، یک زن مسلمان را در آغوش یک سرباز آمریکایی نشان می‌دهد اوضاع کاملا فرق می‌کند. این تبلیغات که مرتبط با یک داروی ضد خروپف با عنوان «با هم بمانید» است سربازی را نشان می‌دهد که یک زن متاهل مسلمان را در اغوش کشیده است.

 

این گزارش می افزاید: سخنگوی شرکت سازنده این دارو، ملودی دیومارک گفته است که می‌خواستیم تبلیغاتی کاملا متفاوت داشته باشیم. ما قصد سواستفاده از لباس نظامی ایلات متحده را نداشتیم. ما قصد داشتیم به آنچه که الان در دنیا در حال انجام است اشاره کنیم و آن این است که این زوج اکنون در دنیا در حال زندگی با هم هستند.

به گزارش مشرق متاهل بودن این زن با توجه به حلقه ای که در انگشت دست چپ کرده کاملا مشهود است و با توجه به اینکه زن در هنر غرب، نماد خاک و عقیده است، نشان می دهد که زن مسلمانی که حتی شوهر هم دارد، آغوش یک سرباز آمریکایی را به شوهر خود ترجیح داده یا اینکه عقیده و سرزمین مسلمانان بیشتر ترجیح می دهد که نصیب و قسمت سربازان آمریکایی باشد تا متعلق به مرد مسلمان. البته نباید از ایرانی الاصل بودن این دختر نیز چشم پوشی کرد و آن را اتفاقی دانست؛ چرا که نشان می دهد منظور نظر این تبلیغ، دقیقا زن ایرانی به عنوان زن با صلابت مسلمان و عقیده و سرزمین مسلمانان ایرانی به عنوان تنها سرزمینی از مسلمین که هرگز به دست آمریکاییان فتح نشده است.

 
 

اخبار مرتبط

فیلم زیرخاکی از پیکار جهان پهلوان تختی با حریف روس + ویدئو

ویدئو/ فیلم کوتاه "ریحانه"

ویدئو/دیدن این فیلم درمناطق فاقدسینما هم جرم نیست!

1 نظر

پاسخ1392/11/12 - 21:47

کوردلان ببینند و بخوانند که دشمن چگونه درکمین است

علی اکبر

ارسال نظر

capcha