لیدر جنجالی می‌خواهد مربی فوتبال شود!

ضارب علی دایی روی کدام نیمکت می نشیند؟! + عکس

به گزارش سراج24، این خبر همه اذهان را به سمت اخبار «درگیری­های مربیان فوتبال با لیدرها» می­برد؛ جایی که به عنوان نمونه در مرداد 91 شاهد درگیری کربکندی، مربی وقت ذوب آهن با لیدرهای این باشگاه و یا آذر ماه 91 و پس از قطع همکاری مانوئل ژوزه با پرسپولیس و درگیری وی با برخی لیدرهای این باشگاه در مقابل هتل محل اقامتش در تهران بودیم.

اما جنجالی­ترین درگیری «مربی- لیدر» در فوتبال ایران به دوره قبل حضور علی دایی در پرسپولیس بر می­گردد؛ همان جا که در پی انتقادات علی دایی از تحرکات مشکوک لیدرهای پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه­ها و تهدید به شکایت از آنها، در اسفند 89 برخی سایت‌های خبری مدعی شدند که علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس ناخواسته با یکی از لیدرهای باشگاه به بحث و جدل پرداخته و کار تا جایی پیش رفته که مجادله این دو به درگیری فیزیکی هم کشیده است.

جالب اینکه بعد از این اتفاق که تا مدت­ها به سوژه رسانه­های ورزشی بدل شده بود، تصاویری از چشم ورم کرده علی دایی هم منتشر شد و در ادامه هم این تصویر برای لیدری که با سرمربی وقت پرسپولیس درگیر شده بود، منتشر شد.

گفته می­شود که این لیدر جنجالی توانسته مدرک C مربیگری‌اش را در استان تهران بگیرد و حالا باید دو سال در یک تیم به عنوان دستیار یا آنالیزور کار کند تا مدرک B و پس از دو سال مدرک A را بگیرد. وی دوره مربیگری درجه D یا همان استعدادیابی را هم پشت‌سر گذاشته و در دوره C هم قبول شده و حالا باید دید کدام مربی حاضر می­شود این لیدر را در کادر فنی‌اش به عنوان دستیار یا آنالیزور قرار دهد؟!

اخبار مرتبط

افشای پشت پرده درگیری بازیکن لیگ برتری با مربی تیم ملی

برانکو: فقط به یک چمدان نیاز دارم تا پول را به کرواسی بیاورم

خداحافظی مربی استقلال از هوادارانش+عکس

0 نظر

ارسال نظر

capcha