میلیاردر پاکستانی فولام را خرید + عکس

به گزارش سراج24، و به نقل از آسوشیتدپرس، شاد خان، مالک پاکستانی – آمریکایی تیم فوتبال آمریکایی جکسون‌ویل سهام باشگاه فولام را از محمد الفاید خرید تا به ششمین مالک آمریکایی در میان 20 تیم لیگ برتر انگلیس تبدیل شود.
 
الفاید مصری و شاد خان پیش از این برای انتقال مالکیت فولام به توافق رسیده بودند اما این قرارداد روزگذشته با ثبت در سازمان لیگ برتر انگلیس جنبه رسمی به خود گرفت. هنوز جزئیاتی از قرارداد انتقال مالکیت فولام منتشر نشده است.
 
شاد خان با تایید خبر خرید سهام باشگاه فولام به آسوشیتدپرس گفت: در بهترین زمان ممکن بهترین باشگاهی که می‌توانستم را خریدم. می‌خواهم خیلی واضح و شفاف صحبت کنم. من خودم را نه مالک فولام بلکه نگهبانی برای تیم از جانب هواداران می‌دانم. اولویت اهدافم نیز این است که اطمینان حاصل کنم آینده درخشانی و پایداری در انتظار تیم است که هواداران نسل قدیم، فعلی و بعدی باشگاه می‌توانند به آن افتخار کنند. ما امور مالی و اجرایی باشگاه را بادقت و با توسعه نیروی جوان و برنامه‌های گروهی که عناصر مهمی برای آینده باشگاه محسوب می‌شوند، مدیریت خواهیم کرد.
 
الفاید در حالی سهام باشگاه فولام را به شادخان فروخت که از سال 1997 به عنوان مالک سفیدپوشان پایتخت انگلیس ایفای نقش کرده است. او باشگاه را بدون بدهی به شاد خان فروخت تا این مرد پاکستانی – آمریکایی بعد از خانواده گلیزر (مالک منچستریونایتد)، استن کروئنکه (آرسنال)، جان هنری (مالک لیورپول)، رندی لرنر (مالک استون ویلا) و الیس شرت (مالک ساندرلند) ششمین مالک آمریکایی لیگ برتر انگلیس باشد.
 
طبق گزارش نشریه فوربس، شادخان که سال 1967 در سن 16 سالگی از پاکستان به آمریکا مهاجرت کرد، سرمایه‌ای معادل 2.9 میلیارد دلار دارد.

اخبار مرتبط

رقابت فولام، سلتیک و بریستول بر سر میلاد محمدی

خلاصه دیدار فولام و تاتنهام + فیلم

ستاره ایرانی بهترین بازیکن انگلستان شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha