هند ۰ - ۱ بحرین

به گزارش سراج24، در چارچوب آخرین دیدار گروه D. جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، تیم‌های هند و بحرین به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست ۲ تیم به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

هندی‌ها در ۲ بازی گذشته یک پیروزی کسب کردند و متحمل یک شکست شدند تا مقابل بحرین امید زیادی به صعود به مرحله بعد داشته باشند، اما از سویی دیگر بحرین در مسابقه اول با امارات یک بر یک کرد و سپس در هفته دوم شکست خورد تا برای پیروزی به مصاف هند برود.

ترکیب دو تیم

هند: سندهو، کوتال، جینگان، اداتودیکا، بوسه، سینگ، هالدر، بورگس، نرزاری، چتری، کورونیان

 بحرین:شوبار، الحیام، الشمسان، جوما، دیا، عبدالواحد علی، علی مادان، ردا عیسی، جمال راشد، رومایهی، الاسود

گزارش لحظه به لحظه 

  • بحرینی‌ها در این مسابقه در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند و با وجود اینکه ۳ شوت به سمت دروازه زدند، اما موقعیت گلزنی خاصی نداشتند و به تساوی صفر بر صفر مقابل هند رسیدند.
  • هند در دقیقه ۵ یک تعویض انجام داد و مدافع وسط خود را تغییر داد. بحرینی‌ها امید زیادی برای صعود به عنوان تیم سوم هستند و برای رسیدن به هدف شان باید هند را شکست دهند.
  • در نیمه دوم هم مانند 45 دقیقه نخست بحرین عملکرد بهتری داشت و کرنرهای زیادی بدست آورد اما به جایی نرسید تا اینکه در دقایق پایانی با ضربه پنالتی راشد در دقیقه 92 به پیروزی یک بر صفر رسید.
  • بحرین در مسابقه بیشتر از 10 شوت زد و بین تا 12 - 10 کرنر هم زد اما به گل تبدیل نشد تا با پنالتی دقایق پایانی به پیروزی برسد. از سویی دیگر هندی ها در طول بیشتر وقت بازی مشغول دفاع کردن بودند تا با کسب مساوی و 4 امتیاز بتوانند به مرحله بعد راه یابند که به این امر نرسیدند و حذف شدند.
  • در نیمه دوم این دیدار ۲ تیم گلی به ثمر نرساندند و بازی یک بر یک مساوی به اتمام رسید.
  • در دیگر دیدار این گروه تیم بحرین توانست از نقطه پنالتی گل بزند و در آن دیدار ا یک بر صفر به پیروزی برسد.

    با این نتایج تیم های امارات، تایلند،بحرین و هند به ترتیب با امتیازات ۵، ۴، ۴، ۳ در رتبه های اول تا چهارم گروه اول قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

خلاصه دیدار هند و بحرین + فیلم

0 نظر

ارسال نظر

capcha