بی‌محلی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در مراسم تشییع جنازه «بوش پدر» +فیلم

 به نقل از اسپوتنیک، مراسم تشییع جنازه جورج هربرت واکر بوش، چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در حالی برگزار شد که بی‌محلی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون به یکدیگر توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

رسانه‌های آمریکایی همچنین تصاویری را از قبل و بعد از ورود ترامپ به کلیسای واشنگتن منتشر کرده‌اند که تغییر چهره روسای‌جمهور سابق آمریکا و همسرانشان پس از ورود او به این مراسم را به خوبی نشان می‌دهد.

پای اختلافات ترامپ و کلینتون به مراسم تشییع بوش پدر هم کشیده شد!+ تصویر

 

دونالد ترامپ به همراه همسرش ملانیا پس از نشستن در ردیف اول صندلی‌ها در کلیسای واشنگتن، با باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و همسرش میشل اوباما خوش و بش کرد، اما دستش را به سوی بیل کلینتون و همسرش هیلاری دراز نکرد و حتی سرش را نیز به نشانه احوالپرسی تکان نداد.

بی‌محلی ترامپ و کلینتون به یکدیگر در مراسم تشییع بوش پدر+ تصاویر

پای اختلافات ترامپ و کلینتون به مراسم تشییع بوش پدر هم کشیده شد!+ تصویر

طبق تصاویری که شبکه‌های مختلف تلویزیونی آمریکا ضبط کرده‌اند، هیلاری کلینتون نیز پس از ورود ترامپ به کلیسای واشنگتن و نشستن او در ردیف اول که به روسای جمهور آمریکا و همسرانشان اختصاص داشت، هیچ واکنشی از خود نشان نداد و حتی سرش را نیز برای دیدن ترامپ برنگرداند.

هیلاری کلینتون همسر بیل کلینتون (چهل و دومین رئیس‌جمهور آمریکا) در دولت اول اوباما وزیر امور خارجه بود. وی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 نامزد دموکرات‌ها شد اما در رقابت با دونالد ترامپ شکست خورد.

اخبار مرتبط

رزمایش ایران، روسیه و چین پیام مهمی برای غرب دارد

امیدآفرینی و یاس‌آفرینی، معیار دسته‌بندی میان رسانه‌ها است

جنگ غزه چیزی جز شرمساری برای آمریکا نیست

0 نظر

ارسال نظر

capcha