صحنه‌ای وحشتناک برای زن جوان در ایستگاه قطار+فیلم

به گزارش سراج24، اقدام عجیب یک زن جوان چینی در یکی از ایستگاه های راه آهن این کشور خبرساز شد. این زن جوان در مقابل چشمان وحشت زده مسافران و در حالی که قطار وارد ایستگاه شده بود ناگهان در مقابل آن پرید. در ویدئویی که منتشر شده است این اقدام باورنکردنی زن جوان را به تصویر می کشد.

در این ویدئو مشاهده می شود که "وانگ" 33 ساله در حالی که قطار در حال نزدیک شدن به سکو ایستگاه است ناگهان به داخل محدوده ریل قطار می پرد. یکی از ماموران ایستگاه تلاش کرد مانع این اقدام زن جوان شود اما سرانجام او توسط یکی از مسافران به بالای سکو کشیده شد.

پس از آنکه وانگ توسط ماموران قطار به بالای سکو منتقل شد گفت که برای شوخی دست به چنین اقدام خطرناکی زده است. او گفت که هنگامی که تصمیم گرفت به پایین سکو بپرد متوجه رسیدن قطار به داخل ایستگاه نشده بود. بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی چین ظاهرا این زن جوان پس از آنکه با نامزد خود که روی سکو ایستاده بود مشاجره کرد برای ترساندن او اقدام به پریدن به مقابل قطار کرده بود. وانگ در این باره گفت : " فقط می خواستم با نامزدم شوخی کنم. در لحظه که پریدم یک نفر که در سمت راست من بود مرا کشید . من واقعا ترسیدم وقتی به عقب برگشتم و متوجه شدم که قطار در چند قدمی من است."

گفتنی است؛ در این حادثه که در ایستگاه قطار " نانجینگ" چین رخ داد به این زن جوان آسیبی وارد نشد. وانگ همچنین به علت این اقدام مخاطره آمیزش و ایجاد تاخیر در حرکت قطار مبلغ 28 دلار از سوی پلیس جریمه شد.

اخبار مرتبط

اتحاد چین و روسیه برای حذف سلطه دلار + فیلم

ویدئو/آیا جریمه رانندگان فاقد ماسک توسط دوربین‌‌های پمپ بنزین واقعیت دارد؟

ویدئو/قاچاق ماسک چینی تکذیب شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha