رئیس سازمان زندان‌ها :

قیمت گذاری اوین انجام شد

به گزارش سراج24 ، اصغر جهانگیر در حاشیه مراسم اعطای سومین جایزه حقوق بشر اسلامی درباره آخرین ن وضعیت واگذاری اوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک جلسه ای در دفتر شهردار تهران با حضور معاونین دو طرف برگزار ومقرر شد کارشناسان  سازمان زندان ها و شهرداری موضوع را بررسی کنند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط یک تفاهم نامه طراحی شده که برای شهرداری ارسال کردیم تا نظرشان را بدهند تا به دنبال آن اقدامات بعدی را انجام دهیم.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در پاسخ به این سئوال که آیا زندان اوین از سوی کارشناسان قیمت گذاری شده است یا خیر افزود: کارشناسان بررسی کردند اما هنوز قیمت را به ما اعلام نکردند.

وی در خصوص آخرین وضعیت  پابندها و دستبندهای الکترونیک نیز گفت: پابندهای و دستبندهای الکترونیک طی دو مرحله بررسی شد که در مرحله نخست یک سری پابند و دستبند از یکی از کشورهای خارجی خریداری و در ایران آزمایش شد اما به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست جوابگوی نیازمندی‌های ما باشد به همین خاطر دستبندهای خارجی کنار گذاشته شد.

جهانگیر ادامه داد: در مرحله دوم با معاونت فناوری و انفورماتیک قوه قضائیه قراردادی را منعقد کردیم و به صورت بومی، پابند جدیدی طراحی شد که به صورت آزمایشی در حال اجراست. اشکالات این طرح نیز در حال بررسی و رفع و رجوع است؛ البته این کار نیاز به یک سری دستورالعمل و آئین نامه داشت که نوشته شده و در حال تصویب است.

منبع:تسنیم

اخبار مرتبط

رونمایی از «فرزندان ایران»

۱۶ زندانی غیرعمد آزاد شدند

انتقال زندانیان زندان رجائی شهر به زندان دیگر

0 نظر

ارسال نظر

capcha