خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا در ادلب+فیلم

به گزارش« سراج24 »، مطبوعات سوری روز گذشته افشا کردند که نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، یک عملیات وابسته به سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا موسوم به سازمان «سیا» را در سوریه خنثی کنند.

نیروهای ویژه ارتش سوریه موفق شدند، این عملیات اطلاعاتی را خنثی کنند که مجریان آن زنی به نام «نیکول مانسفلد» دارای تابعیت آمریکایی و همسرش دارای تابعیت آمریکایی – سعودی و دو نفر دیگر دارای تابعیت‌های خارجی که یکی راننده و دیگری راهنمای آنها به شمار می‌آمد، بودند.

نیروهای امنیتی سوریه با نصب کمینی برای این افراد موفق شدند، آنها را در ریف ادلب به دام بیاندازند و بر تمام عناصر آن غلبه کنند.

یک منبع امنیتی سوری در این خصوص توضیح داد که نیکول مانسفلذ در عملیات خود برای جلوگیری از شناسایی لباس زنان محلی را تن کرده بود و قرار بود، عملیاتی اطلاعاتی و جاسوسی را در سوریه اجرا کند که به دام ارتش سوریه افتادند.

این منابع امنیتی تاکید می‌کنند که به همراه نیکول اسناد و مدارکی کشف و ضبط شده که دارای اهمیت بسیار است، اما به دلایل امنیتی و اطلاعاتی امکان افشای آنها نیست. همانگونه که تاکید کرد، هم اکنون امکان توضیح درباره این عملیات جاسوسی وجود ندارد.

فیلم زیر گوشه‌ای از عملیات نیروهای امنیتی سوریه در خنثی سازی عملیات این افراد را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

کمیک موشن | یاریِ نزدیک

منافع و نتایج مراحل غنی سازی اورانیوم +فیلم

کمین موفق ارتش سوریه +فیلم

0 نظر

ارسال نظر

capcha