تساوی ایران و کانادا در جام جهانی + فیلم

به گزارش «سراج24» ، تیم ملی زیر 17 سال ایران در دومین بازی خود در گروه پنجم جام جهانی از ساعت 16 و 30 به مصاف کانادا رفت.
 
شاگردان علی دوستی هرچند با ارائه یک بازی نسبتا خوب در نیمه اول با گل دقیقه 9 امیرحسین کریمی پیروز به رختکن رفتند اما با شروع نیمه دوم روی غفلت مدافعان با گل یوردان همیلتون در دقیقه 48 دروازه ایران باز شد تا همه چیز به حالت اولیه خود بازگردد.
 
در ادامه مسابقه کانادا تا دقیقه 65 بازی را در دست داشت و چند موقعت گلزنی به وجود آورد که راه به جایی نبرد. بعد از این با تغییراتی که علی دوستی در ترکیب به وجود آورد روند بازی تغییر پیدا کرد و توپ و میدان در اختیار ایران قرار گرفت. بازیکنان ایران توسط مظلوم دقیقه 70 و عزت اللهی 75توانست با دو شوت تیر دروازه کانادا را به لرزه در بیاورد.
 
ایران در ادامه بازی بازهم موقعیت های مسلمی را برای زدن گل برتری به دست آورد اما با بی دقتی این توپ ها را از دست داد تا تنها از این مسابقه یک امتیاز به دست بیاورد.
 
ایران در این مسابقه با ترکیب مهدی امینی، صادق محرمی، مصطفی هاشمی، سید مجید حسینی، کمیل حق زاده، سعید عزت اللهی، امیر حسین کریمی، علی هزامی(85حسین مهربان)، محمد بازاج(60 علی قلی زاده)، امیرمحمد مظلوم و رضا جعفری(76سیدی) به میدان رفت.
 
با این نتیجه ایران و کانادا 2 امتیازی شدند که کانادا به دلیل گل زده بیشتر در رده اول و ایران در رده دوم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

تبریک ماه رمضان توسط بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن+ فیلم

دیدار احساسی هوادار معلول تیم ملی فوتبال با بازیکنان + ویدئو

تودهنی هواداران تیم ملی به خبرنگارجعلی اینترنشنال + فیلم

0 نظر

ارسال نظر

capcha