بی‌محلی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در مراسم تشییع جنازه «بوش پدر» +فیلم

 به نقل از اسپوتنیک، مراسم تشییع جنازه جورج هربرت واکر بوش، چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در حالی برگزار شد که بی‌محلی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون به یکدیگر توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

رسانه‌های آمریکایی همچنین تصاویری را از قبل و بعد از ورود ترامپ به کلیسای واشنگتن منتشر کرده‌اند که تغییر چهره روسای‌جمهور سابق آمریکا و همسرانشان پس از ورود او به این مراسم را به خوبی نشان می‌دهد.

پای اختلافات ترامپ و کلینتون به مراسم تشییع بوش پدر هم کشیده شد!+ تصویر

 

دونالد ترامپ به همراه همسرش ملانیا پس از نشستن در ردیف اول صندلی‌ها در کلیسای واشنگتن، با باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و همسرش میشل اوباما خوش و بش کرد، اما دستش را به سوی بیل کلینتون و همسرش هیلاری دراز نکرد و حتی سرش را نیز به نشانه احوالپرسی تکان نداد.

بی‌محلی ترامپ و کلینتون به یکدیگر در مراسم تشییع بوش پدر+ تصاویر

پای اختلافات ترامپ و کلینتون به مراسم تشییع بوش پدر هم کشیده شد!+ تصویر

طبق تصاویری که شبکه‌های مختلف تلویزیونی آمریکا ضبط کرده‌اند، هیلاری کلینتون نیز پس از ورود ترامپ به کلیسای واشنگتن و نشستن او در ردیف اول که به روسای جمهور آمریکا و همسرانشان اختصاص داشت، هیچ واکنشی از خود نشان نداد و حتی سرش را نیز برای دیدن ترامپ برنگرداند.

هیلاری کلینتون همسر بیل کلینتون (چهل و دومین رئیس‌جمهور آمریکا) در دولت اول اوباما وزیر امور خارجه بود. وی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 نامزد دموکرات‌ها شد اما در رقابت با دونالد ترامپ شکست خورد.

اخبار مرتبط

کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

صدای خُرد شدن پنجه عقاب در سکوت صحرا

آمریکا به پرداخت یک میلیارد و ۹۱ میلیون دلار محکوم شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha