لحظه گیر کردن اتوبوس دو طبقه در تونل!+فیلم

به گزارش سراج24، اشتباه محاسباتی یک راننده اتوبوس انگلیسی پیش از عبور از زیر یک پل راه آهن حادثه ساز شد. این راننده پیش از حرکت به دلیل آنکه متوجه ارتفاع کم سقف پل نشده بود ناگهان گرفتار شد. در ویدئوی داش کمی که توسط یک خودروی آموزش رانندگی در پشت چراغ قرمز تهیه شده است لحظه ورود این اتوبوس دو طبقه را به زیر پل ایستگاه قطار به تصویر می کشد.

در این ویدئو مشاهده می شود این اتوبوس به دلیل ارتفاع کم پل راه آهن ناگهان با سقف تونل برخورد می کند و متوقف می شود. "تئلت جرال" 32 ساله، مربی یک آموزشگاه رانندگی به همراه شاگردش در پشت چراغ قرمز متوقف شده بودند که این حادثه رخ داد. در لحظه وقوع حادثه تعدادی مسافر نیز در اتوبوس حضور داشت. این حادثه در ساعت 11.20 دقیقه صبح و در منطقه " بلگریو" انگلیس رخ داد.

گروه اورژانس پزشکی و تیم آتشنشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. پنج نفر از مسافران اتوبوس که در این حادثه دچار جراحت شده بودند بلافاصله توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و تعدادی دیگر نیز در صحنه حادثه توسط گروه امداد پزشکی مورد درمان قرار گرفتند. آقای جرال در این باره گفت : " ما در پشت چراغ قرمز ایستاده بودیم که ناگهان یک اتوبوس از سمت راست ما حرکت کرد و وارد تونل شد. از دیدن این صحنه حیرت کردم. در ادامه یک زن جوان از اتوبوس خارج شد و شروع به کمک به مسافران داخل اتوبوس کرد."

سخنگوی پلیس محلی انگلیس در این باره گفت : ما توسط گروه امداد پزشکی به محل حادثه فرا خوانده شدیم. در محل حادثه هیچ یک از مسافران دچار جراحت شدید نشده بودند اما پنج نفر از مسافران با وجود جراحت خفیف به بیمارستان منتقل شدند."

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس انگلیس در مورد علت دقیق حادثه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نزدیکترین فاصله از لحظه انفجار تروریستی کرمان + فیلم

جزئیات سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش +فیلم و عکس

اگر سربه سر تن به کشتن دهیم/ از آن به که کشور به دشمن دهیم + فیلم

0 نظر

ارسال نظر

capcha