عضو شورای اسلامی شهر تهران

سرقت اموال خودروهای متوقف شده در پارکینگ‌های خصوصی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه خودروهایی که توسط پلیس در پارکینگ‌های خصوصی متوقف می‌شوند اموال این خودروها به سرقت می‌رود و هیچ ساماندهی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش سراج24، محسن سرخو در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور درباره وضعیت نابسامان پارکینگ‌های خصوصی در شهر تهران، اظهار داشت:‌ پلیس راهور خودروهایی که بنا به احکام قضایی باید موقتا متوقف شود به پارکینگ‌هایی منتقل می‌کند که در آنجا دقت کافی برای نگهداری آن ماشین‌ها انجام نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: در بعضی از این پارکینگ‌ها اموال خودروها به سرقت رفته و مسئول یکی از این پارکینگ‌ها که در منطقه 17 یا 18 بوده است به مراجع قضایی احضار شده است.
 
سرخو افزود: تمامی اموال و تجهیزات بعضی از خودروها در بعضی از پارکینگ‌های خصوصی شهر تهران به سرقت رفته و مال باختگان هنگامی که به پلیس مراجعه می‌کنند به جای آنکه مال‌باختگان را راهنمایی کنند آنها را تشویق به شکایت مسئول پارکینگ می‌کنند و یک صورتحساب تا 4 میلیون تومان نیز باید به صاحب پارکینگ که خیانت در امانت کرده است بپردازد تا بتواند خودروی خود را بگیرد.
 
سرخو در ادامه پیشنهاد داد: باید پارکینگ‌های شهر در اختیار شهرداری باشد تا نظارتی در این خصوص انجام شود و شاهد به سرقت رفتن اموال مردم در پارکینگ‌ها نباشیم.
 
 
 
منبع:فارس
اخبار مرتبط