ناوشکن نقدی به منطقه سوم نداجا پیوست

فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه سوم نیروی دریایی از ناوشکن "نقدی" بازدید کرد.
به گزارش سراج24، امیر سرلشکر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هئیت همراه با حضور در منطقه سوم نیروی دریایی، از یگان‌های مختلف منطقه، از جمله تیپ سوم تکاوران دریایی حضرت حمزه سید الشهدا (ع) و یگان ناوتیپ سطحی بازدید کرد.
 
وی ضمن بازدید از پروژه 108 واحد آپارتمانی که به همت معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل نیروی دریایی اخیراً افتتاح شده است کلید یکی از واحدها را به نمایندگی به خانواده یکی از کارکنان اهدا کرد.
 
فرمانده کل ارتش همچنین از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران نقدی که به تازگی به سازمان ناوگان سطحی منطقه سوم نبوت نداجا ملحق شده است، بازدید و با فرمانده و کارکنان ناوشکن از نزدیک دیدار کرده و ورود آنان به سواحل مکران را تبریک گفت.
 
منبع:مشرق
اخبار مرتبط

نه دیداری با گروسی داشتیم نه توافقی برای بازدید آژانس از تاسیسات اتمی

تفاهم‌نامه ایران و آمریکا به توافقی پایدار منجر خواهد شد

بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای است