سرمربی پدیده استعفا داد ۱۴/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ ۱۴/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پدیده از سمت خود کنار گذاشته شد. به گزارش سراج24، علیرضا مرزبان سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پدیده از سمت خود کنار رفت تا مسئولان این باشگاه به دنبال جذب مربی جدیدی باشند. مرزبان به دلیل اختلاف با مسئولان این باشگاه از سمت خود کنار رفت. منبع: فارس
0نظر