هشدار سازمان لیگ:

۱۲ باشگاه‌ شرایط اخذ مجوز حرفه‌ای را ندارند

رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال گفت: تا امروز ۱۲ باشگاه‌ به دلایل مختلف شرایط گرفتن مجوز حرفه‌ای ندارند و فقط ۴ باشگاه می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند.
به گزارش سراج24، سهیل مهدی در خصوص اینکه چند باشگاه لیگ برتری فوتبال قادر خواهند بود مجوز حرفه‌ای اخذ کنند، گفت: به منظور دریافت مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های لیگ برتری کارگاه آموزشی برگزار کرده و ضمن دادن فرم‌هایی به آنها آموزش‌های لازم را دادیم. باشگاه‌های لیگ برتری می‌دانند که فقط تا 9 مرداد برای ارائه مدارکشان فرصت دارند و پس از آن ما به بررسی مدارک خواهیم پرداخت. مدارک باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند را 25 آبان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد.
وی افزود: در شرایط فعلی تا امروز 12 باشگاه‌ به دلایل مختلف شرایط احراز مجوز حرفه‌ای را ندارند و فقط چهار باشگاه سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و سایپا می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند و همانطور که گفتم سایر باشگاه‌ها فقط تا 9 مرداد وقت دارند.
رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال و مدیر صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در پاسخ به اینکه باشگاه‌هایی که نتوانند مجوز حرفه‌ای بگیرند اجازه حضور در لیگ برتر را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در این خصوص هیئت رئیسه سازمان لیگ باید تصمیم‌گیری کند.
منبع:تسنیم
 
اخبار مرتبط