حکیم جوادی:

سند منتشر شده درباره مهاجرانی اثبات ارتباط مثلث فتنه و فساد با بیگانگان است

دبیرکل کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند گفت: سند منتشر شده توسط ویکی‌لیکس درباره عطاءالله مهاجرانی حکایت از ارتباط و نسبت تأسف‌برانگیزتر سه جریان فتنه، فساد و بیگانه دارد.

به گزارش سراج24،مسعود حکیم جوادی دبیرکل کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، درباره انتشار اسناد ویکی لیکس درخصوص تأمین هزینه تحصیل پسر عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت دوم‌ خرداد توسط سفارت سعودی اظهار داشت: دشمنی جبهه آل سعود با ما کاملاً مشخص است و این جبهه می‌خواهد به هر طریقی با استفاده از رسانه‌های صوتی و تصویری علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کند بنابراین وابستگی به چنین جبهه‌ای خیلی مسئله دار و سؤال برانگیز است.

وی ادامه داد: پناه بردن و تمسک جستن به عربستان مسئله‌دار است و نمی‌توان از این موضوع به سادگی عبور کرد.

دبیرکل کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند گفت: مهم فرد نیست ولی اگر از خانواده رجال سیاسی باشد نشان می‌دهد که این نفوذ تا اعضای خانواده‌ها رفته است؛ ما باید بدانیم وابسته به حکومت و نظامی هستیم که همه مسائل آن شفاف و روشن است و خدا است که دست چنین افرادی را رو می‌کند.

حکیم جوادی با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که غواص‌های شهید ما حاضر نشدند به تسلیم دشمنان شوند و با دستان بسته به شهادت رسیدند، اظهار داشت: این افراد در همان تاریخی بورسیه شدند که شهرهای ما زیر بمباران دشمنان قرار داشت ولی این افراد به دشمن پناه بردند و بورسیه شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که سند منتشر شده توسط ویکی‌لیکس درباره شخص عطاءالله مهاجرانی می‌تواند از ارتباط و نسبت تأسف‌برانگیزتر سه جریان فتنه، فساد و بیگانه حکایت داشته باشد یا خیر؟ گفت: بله؛ فتنه ستون پنجم بیگانه محسوب می‌شود.

منبع:تسنیم

اخبار مرتبط