قاری عربستانی:

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر امت اسلام است

خبرگزاری تسنیم: عبدالمجید احمد الحمدان قاری بین المللی قرآن و اهل عربستان سعودی است. او خودش را جزئی از امت اسلام و آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر آن می‌داند.
به گزارش سراج24، عبدالمجید احمد الحمدان، نماینده کشور عربستان سعودی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران، مسابقات بین المللی قرآن کریم را به بهترین شکل برگزار می‌کند و در ابلاغ پیام وحدت و یگانگی امت اسلام هم بسیار خوب و تحسین برانگیز عمل می‌کند.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه سازمان اوقاف در این کشور حدود سی و دو سال است که متولی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن است و چنین مسابقاتی در کشورهای دیگر هم اجرا می شود، اما مسابقات قرآنی در ایران نه تنها بیشترین شرکت کننده از سراسر جهان را دارد، بلکه ترویج و تبلیغ شعارهای اسلامی به ویژه پیام برادری و اتحاد در این مسابقات بیشتر از سایر کشورهاست.
این قاری بین المللی اهل کشور عربستان سعودی، خود را جزء امت اسلام دانست و بر جایگاه رفیع مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و رهبر امت اسلام در سراسر جهان تاکید کرد.
الحمدان همچنین درباره دیدار با مقام معظم رهبری اظهار داشت: همیشه آرزو داشتم از نزدیک ایشان را زیارت کنم و به لطف خدا این توفیق نصیبم شد.
به گفته نماینده کشور عربستان سعودی در سی و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم، دستورات دین مبین اسلام و قرآن کریم مبنی بر پرهیز از تفرق و تحزب نکته بسیار مهمی است تا مسلمانان جهان بدانند مادامی که با یکدیگر بوده و وحدت خود را حفظ کنند، امنیت شان محفوظ خواهد ماند.
منبع:تسنیم
 
اخبار مرتبط