به اتهام سرقت صورت گرفت:

قطع دست شهروند عراقی توسط داعش+تصاویر

گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته دست یک شهروند عراقی را به اتهام سرقت قطع کرد.
به گزارش سراج24، گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته با انتشار تصاویری، عملیات قطع دست یک شهروند عراقی به اتهام سرقت  را  به نمایش درآورده است. در این تصاویر ی جوان عراقی اهل سنت از ساکنان شهر موصل با چشمان بسته در مقابل جلاد داعش نشسته و منتظر اجرای حکم قطع دست خویش است.
 
 
لازم به ذکر است که اجرای این جکم به مانند سایر جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش در ملا عام و با مشارکت گسترده ساکنین موصل مرکز استان نینوی صورت گرفت. هدف داعش از این کار، ایجاد رعب و وحشت در دل شهروندان مناطق تحت سیطره خود برای جلوگیری از هرگونه اعتراض و تحرک علیه نیروهای این گروه می باشد.
 
 
 
 
 
منبع:مشرق
اخبار مرتبط

6نظر

جمشید 1394/03/25 - 23:11

اجرای حکم خدا در خصوص دست قطع کردن درسته وبایستیکسانی که دم از اسلام میزنند اجرا کنند واز حقوق بشر توخالی غرب نترسن بخدا اگر احکام الهی بدون اغماض وکوتاهی انجام میشد الان اینهمه معظل وفساد نداشتیم .ویه مشت جوجه منافق هم دم درنمی اوردن شاید قبول نکنید علت بدبختی الان نظام گزینشی عمل کردن با احکام قران است.

شهروند ایرانی 1394/03/26 - 17:18

آقای محترم بهتر شما که چیزی از دین و احکامش سرتون نمیشه اظهارنظر نکنید.بهتر قبل از اظهار نظر در این موارد بیشتر مطالعه کنید .اکثریت مردم یک چیزایی از قطع دست و سنگسار و ..احکام دیگه در زمان پیامبر شنیدن ولی آیا میدونین چقد قوانین باید توش رعایت میشده مگه الکی بوده که بابت هر دزدی بیان دست قطع کنن.لطفا بیشتر مطالعه کنید و دینتون رو بهتر بشناسین.

ارسال نظر