امروز؛

وزیر امور خارجه کشورمان عازم عمان شد

وزیر امور خارجه کشورمان برای گفتگو با مقامات عمانی درباره مسائل منطقه‌ای بالاخص یمن راهی این کشور شد.
به گزارش سراج24، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، امروز (سه‌شنبه) تهران را به‌مقصد عمان ترک کرد.
انتظار می‌رود گفتگو با مقامات عالی‌رتبه عمانی درباره راه‌های پایان دادن به تجاوز سعودی‌ها به یمن و دستیابی به راه‌حلی برای تسریع در ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم مظلوم و بی‌دفاع این کشور از اهداف این سفر باشد.
همچنین قرار است مسئول ارشد دستگاه دیپلماسی کشورمان در چهل و دومین اجلاس سالانه وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که سه‌شنبه و چهارشنبه (پنجم و ششم خرداد) در کویت برگزار می‌شود، شرکت کند.
منبع:تسنیم
 
اخبار مرتبط

غریب آبادی از توافق درخصوص ترتیبات مذاکرات آتی خبر داد

هیمنه روانی دشمن درهم شکسته است/ ضرورت مقابله با سوءاستفاده‌های اقتصادی

همبستگی و همکاری کشورهای اسلامی ضامن صلح در منطقه است