ظریف:

مقید به حفظ خطوط قرمز هستیم

وزیر امور خارجه کشورمان، با بیان اینکه قطعا اجازه زیاده‌خواهی در مذاکرات را به غرب نمی‌دهیم، گفت: تیم مذاکره‌کننده خود را مقید به حفظ خطوط قرمز نظام در تمام مباحث مذاکرات هسته‌ای از جمله فردو می‌داند.
به گزارش سراج24، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در در پاسخ به سوالی مبنی بر زیاده‌خواهی جدید آمریکا در بحث مذاکرات هسته‌ای به‌ویژه موضوع فردو و موضوع بازرسی از تأسیسات نظامی، گفت: "بارها من و اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تأکید کرده‌ایم که قطعا اجازه زیاده‌خواهی به طرف‌های غربی در بحث مذاکرات هسته‌ای نمی‌دهیم."
 
وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: "به‌طور حتم تیم مذاکره‌کننده خود را مقید به حفظ خطوط قرمز نظام در تمام مباحث مذاکرات هسته‌ای از جمله فردو می‌داند."
 
منبع: خانه ملت
اخبار مرتبط

نه دیداری با گروسی داشتیم نه توافقی برای بازدید آژانس از تاسیسات اتمی

اولویت جمهوری اسلامی؛ صیانت از حقوق ملت ایران است/ عبور از خطوط قرمز رهبری پذیرفتنی نیست

روایت عراقچی از پیشرفت مذاکرات در بخش لبنان، تحریم و دارایی ها