فردا استقلال را شکست می‌دهیم

امیدوارم حق‌وردی برنده بازی فردا باشد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در اظهارنظری جالب ابراز امیدواری کرد که برنده دربی فردا داور مسابقه باشد.

به گزارش سراج24،محمود خوردبین در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی فردا این تیم مقابل استقلال گفت: ما استرس کمتری نسبت به استقلال داریم چون هنوز در آسیا هستیم و شادی این مسئله را داریم. بازی فردا از نظر امتیازی برای 2 تیم مهم نیست اما دربی همیشه دربی است و قرار است که 2 تیم بزرگ به مصاف هم بروند. من فکر می‌کنم بازی فردا با استقلال به نفع ما باشد و ما برنده شویم.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به انتخاب تورج حق‌وردی به عنوان داور بازی اعتراض داشته است، اظهار داشت: حق‌وردی جزو داوران خوب ماست و ما به انتخاب کمیته داوران احترام می‌گذاریم. من امیدوارم فردا برنده بازی حق‌وردی باشد.

منبع:تسنیم

اخبار مرتبط