مورد استفاده اداره شهربانی اولین ماشین شهربانی ایران +عکس ۰۵/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ ۰۵/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ این اتومبیل بنز، در سال ۱۳۲۱، به عنوان نخستین اتومبیل پلیس، مورد استفاده اداره شهربانی کل کشور قرار گرفت.
0نظر