در پایان تمرین امروز اتفاق افتاد

جلسه نژادفلاح با بازیکنان پرسپولیس

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس امروز و پس از پایان تمرین این تیم با بازیکنان جلسه ای برگزار کرد.

به گزارش سراج24،محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس که امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود در پایان تمرین با حضور در رختکن تیم در جلسه‌ای با بازیکنان و مربیان پرسپولیس شرکت کرد.

در این جلسه نژادفلاح از بازیکنان خواست که بی‌توجه به حواشی اخیر برای موفقیت پرسپولیس در بازی با النصر عربستان تلاش کند و بازیکنان هم قول دادند تا همه توان‌شان را برای این بازی بگذارند.

منبع:فارس

اخبار مرتبط