رییس سازمان انرژی اتمی

صالحی به سوئیس می رود

رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این سوال که آیا در این دور از مذاکرات شما هم حضور خواهید داشت یا خیر، گفت: من هم عازم سوئیس هستم.

به گزارش سراج24، علی اکبر صالحی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای و تداوم آن گفت: مذاکرات خوب بوده است و تمام تلاش ما این است که همین راه حفظ شود.

وی تاکید کرد: ان شاء الله همان گونه که بزرگان فرمودند به یک نتیجه برد ـ برد می رسیم.

گفتنی است تیم مذاکره کننده هسته ای ایران عصر امروز به ریاست محمد جواد ظریف برای شرکت در دور دیگری از مذاکرات با ۱+۵ عازم لوزان می شود.

منبع:مهر

اخبار مرتبط

روایت عراقچی از پیشرفت مذاکرات در بخش لبنان، تحریم و دارایی ها

قالیباف: تهدید آمریکا را به جایی حساب نمی‌کنیم

اسرائیل از لبنان عقب‌نشینی نکند مذاکره متوقف میشود