رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:

درخواست سردار نقدی از مسئولان فرهنگی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تهیه سوغات محلی می‌تواند برایس راهیان نور سبب اشتغال جوانان بومی شهرستان خرمشهر شود اما امسال اثر زیادی از این کار ندیدم و از مسئولان فرهنگی درخواست کردم که این موضوع را فرهنگ سازی کنند.

به گزارش سراج24، سردار محمدرضا نقدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: برنامه امسال راهیان نور نمایش رزمی و بازسازی عملیات‌های 8 سال دفاع مقدس و بازدیدهای مختلف است.

وی افزود: امسال صحبت‌هایی شده که مردم شهرستان خرمشهر برای کاروان‌های اردویی راهیان نور سوغاتی تهیه کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: جلساتی با رئیس صنف شیرینی پزی خرمشهر برگزار کردیم و این موضوع مطرح شد البته سال گذشته هم جلساتی با اصناف مختلف برگزار کردیم و امیدوارم امسال این موضوع تحقق پیدا کند.

وی بیان کرد: ما با این کار به دنبال این هستیم که مردمی که به شهرستان خرمشهر سفر می‌کنند به جای تهیه محصولات خارجی، سوغات این شهرستان را خریداری کنند.

سردار نقدی گفت: سوغات محلی می‌تواند سبب اشتغال جوانان بومی شهرستان خرمشهر شود اما امسال اثر زیادی از این کار ندیدم و از مسئولان فرهنگی درخواست کردم که این موضوع را فرهنگ سازی کنند.

وی درباره استقبال کاروان‌های اردویی راهیان نور امسال چگونه است، اظهار داشت: امسال قبل از فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز نیز حضور راهیان نور باشکوه بود و انتظار ما افزایش تعداد بازدید کنندگان نسبت به سال گذشته است.
منبع: تسنیم

اخبار مرتبط