امروز صورت گرفت؛

وکیا و نورالهی با مصدومیت به اردوی امید رفتند

دو بازیکن تیم فوتبال امید که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند با مصدومیت به اردوی این تیم پیوستند.
به گزارش سراج24، یوسف وکیا و احمد نورالهى دو بازیکن تیم امید در آخرین بازى باشگاهى خود در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شده و با پاى آسیب دیده در اردوى تیم فوتبال امید حضور پیدا کرده‌اند.

البته MRI از میزان مصدومیت هر دو بازیکن انجام شده و بر اساس اعلام پزشک تیم امید، مصدومیت آنها خیلى جدى نیست و زیر نظر کادر پزشکى تیم امید مشغول مداوا هستند.

منبع:مهر

اخبار مرتبط