امروز صورت گرفت؛

رایزنی صالحی و وزیر انرژی آمریکا

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا که در مونترو سوئیس حضور دارند، پس از حضور در نشست معاونان وزرای خارجه و کارشناسان دو طرف، در حال حاضر مشغول رایزنی‌های دوجانبه هستند

به گزارش سراج24، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و «ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا که در مونترو سوئیس حضور دارند، پس از حضور در نشست معاونان وزرای خارجه و کارشناسان دو طرف، در حال حاضر مشغول رایزنی‌های دوجانبه هستند.

منبع:فارس

اخبار مرتبط