کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد

پنجشنبه، زنگ تفریح سرخپوشان

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین پنجشنبه را تعطیل کرد و به بازیکنان استراحت داد.

به گزارش سراج24، بعد از مشورتی که اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس با یکدیگر داشتند و با توجه به اینکه تمرینات پرسپولیس طی سه هفته گذشته به صورت پیاپی و بدون تعطیلی دنبال شده بود و به جهت فشردگی مسابقات و تمرینات، حمید درخشان پنجشنبه را به بازیکنان استراحت داد.

گفتنی است؛ سرخپوشان تمرینات خود را از روز جمعه پیگیری می‌کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط