صادقیان:

خودم نخواستم در تمرین گروهی شرکت کنم

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، عدم حضورش در تمرین گروهی به خواست خودش بوده است.

به گزارش سراج24؛پیام صادقیان در خصوص عدم حضورش در تمرین گروهی پرسپولیس و اختصاصی تمرین کردنش اظها رداشت: مشکل خاصی وجود نداشت. چون در بازی با لخویا فرصت حضور در میدان را پیدا نکردم احساس کردم بدنم اُفت می‌کند. به همین خاطر تصمیم گرفتم در امروز اختصاصی تمرین کنم و حسابی به بدنم فشار بیاورم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود از بازی نکردنش در بازی مقابل لخویا به شدت ناراحت است، گفت: این حرف و حدیث‌هایی است که فقط خبرنگاران به آن دامن می‌زنند! دلیلی نداشت از چیزی ناراحت باشم، چرا که پرسپولیس برده بود و همه خوشحال بودیم. در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد و انشاءالله از بازی‌های بعد به میدان خواهم رفت.

منبع:تسنیم

اخبار مرتبط