تجمع کارمندان صنعت فولاد مقابل مجلس

جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار دریافت به موقع حقوق و مطالبات خود شدند.

به گزارش سراج24 به نقل از تسنیم،تعدادی از بازنشستگان فولاد کشور امروز سه‌شنبه (۵ اسفند) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با تأکید بر اینکه سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند، خواستار اجرای کامل بودجه ۹۱ و ۹۲ به ویژه بند ۵۹ شدند.

همچنین این تجمع‌کنندگان اعلام کردند: ما بازنشستگان فولاد کشور خواستار دریافت معوقات حقوق خود هستیم، این مهم امکان ندارد مگر از خزانه به صندوق قرض داده شود.

اخبار مرتبط

چهار پیام راهبردی رهبر انقلاب برای مجلس