پژوهشگران آمریکایی

حملات هکرها از غزه به نهادهای اسرائیل

پژوهشگران آمریکایی از حملات هکرها از نوار غزه به رژیم اسرائیل از سال ۲۰۱۳ میلادی خبر دادند.

به گزارش سراج24، پژوهشگران آمریکایی گفتند: یک سری حملات هکری از سال ۲۰۱۳ میلادی علیه اسرائیل صورت گرفته است که منبع آن گروههای عربی هستند که مرکز آنها در نوار غزه است.

شرکت "یرند میکرو" که در زمینه امنیت در شبکه اینترنت فعالیت می کند، در گزارشی آورده است: هکرها شیوه‌های پیشرفته‌ای را برای سرقت اطلاعات حساس نهادهای اسرائیل از جمله دولت، بخش های حمل و نقل، نظامی و دانشگاه‌ها بکار می‌برند.

منبع:تسنیم

اخبار مرتبط