امروز ساعت 16؛

رونمایی کتاب صوتی «من زنده‌ام» در خبرگزاری فارس

مراسم رونمایی کتاب صوتی «من زنده‌ام» امروز ـ سه‌شنبه ـ با حضور نویسنده اثر و جمعی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در خبرگزاری فارس برگزار می‌‌شود.

به گزارش سراج24، مراسم رونمایی کتاب صوتی «من زنده‌ام» امروز سه شنبه از ساعت 16 با حضور نویسنده اثر جمعی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در خبرگزاری فارس برگزار می‌‌شود.

حمیدرضا شاه‌آبادی، علیرضا قزوه، مریم مجتهدی، میثم نیلی، مهدی صرامی، محمدحسین نجات و ... در این مراسم حضور دارند.

کتاب صوتی «من زنده‌ام» به کوشش انتشارات شادن پژواک تولید شده و مقدمه این اثر توسط معصومه آباد، نویسنده کتاب، خوانده شده و قرائت بخش‌های دیگر کتاب نیز برعهده صبا راد، مجری تلویزیون، بوده است.

برای شنیدن کتاب صوتی من زنده‌ام می‌توانید با شماره ۷۸۲۴۱۷۱۷ از استان تهران و با شماره ۰۲۱۷۸۲۴۱۷۱۷ تماس بگیرید. در این کتاب ۱۶ ساعت کتاب صوتی با صدای صبا راد، پخش نسخه صوتی حاشیه‌نگاری مقام معظم رهبری در رابطه با کتاب من زنده‌ام، پخش فایزخوانی جنوبی همراه با موسیقی و پخش نسخه صوتی دیباچه کتاب با صدای نویسنده: معصومه آباد وجود دارد.

کتاب «من زنده‌ام» مجموعه خاطرات خانم معصومه آباد از روزهای کودکی تا زمان اسارتش در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق است. وی روزهای ابتدایی جنگ در سن 17سالگی به مدت هزار و یک‌شب به اسارت در آمد و خاطرات او اکنون کتاب خواندنی «من زنده‌ام» را شکل داده است.

هفده سال دارد فقط؛ هفده سال! دخترِ جوانی است، شوخ و شنگ، آفتاب و ماهتاب‌ندیده؛ عزیزِ دل پدر و محبوب مادر. هفده سال دارد فقط، که جنگ شروع می‌شود؛ هنوز از تاب و تب انقلاب نیفتاده که عراق حمله می‌کند به خاک کشورش. هفده سال دارد که وارد هلال احمر می‌شود تا به برادران هم‌رزم‌اش کمک کند؛ هفده سال دارد که توی جاده ماهشهر به آبادان اسیر می‌شود. هفده سال دارد که می‌شود اسیر جنگی! شهرزاد قصه‌گو، هزار و یک شب توی چنگال دیو گرفتار می‌شود. «من زنده‌ام» قصه نیست؛ روایتی است واقعی از روزهای اسارت معصومه آباد در عراق.

این کتاب همچنین به عنوان کتاب منتخب اولین دوره مسابقه کتاب و زندگی معرفی شد که در زمان اجرای مسابقه قیمت آن به نصف کاهش پیدا کرد. همچنین در لیست هفتگی زیر بازارچه کتاب خبرگزاری فارس که اختصاص به فروش هفتگی کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دارد ماه‌ها در صدر کتاب‌های پرفروش قرار داشت.

حضور در این برنامه برای عموم و خبرنگاران سایر رسانه‌ها آزاد است. خبرگزاری فارس در میدان فردوسی، خ انقلاب، کوچه شاهرود پ1واقع شده است.
 

منبع:حلقه وصل

اخبار مرتبط