با حضور محمدباقر قالیباف

عکس:مراسم افتتاح اولین نیروگاه زباله سوز کشور

اولین نیروگاه زباله سوز کشور صبح امروز دیروز با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در مجتمع زباله سوز آرادکوه تهران افتتاح شد.
اخبار مرتبط