با حضور محمدباقر قالیباف عکس:مراسم افتتاح اولین نیروگاه زباله سوز کشور ۲۱/۱۱/۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ ۲۱/۱۱/۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ اولین نیروگاه زباله سوز کشور صبح امروز دیروز با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در مجتمع زباله سوز آرادکوه تهران افتتاح شد.
0نظر