ظریف با مترو سرکار رفت

همزمان با روز هوای پاک ، وزیر امور خارجه کشورمان برای رفتن به محل کار خود از مترو استفاده کرد.

 به گزارش سراج24، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز (دوشنبه) با استفاده از مترو به محل کار خود در وزارت خارجه در خیابان سیاسی رفت.

تعدادی از خبرنگاران ظریف را در این مسیر همراهی کردند.

وی به خبرنگاران گفت که طی روزهای آتی با سفر به سوئیس در اجلاس داووس شرکت خواهد کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان از احتمال دیدار کوتاهش با جان کری در حاشیه این اجلاس خبر داد.


منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط

احتمال تمدید رایگان بودن مترو و اتوبوس تا پس از مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب