قهر رونالدو روی نیمکت ۱۸/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ ۱۸/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ کارلو آنجلوتی سرمربی تیم رئال مادرید در دیدار تیمش مقابل رئال در دور رفت رقابت های جام حذفی اسپانیا از کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیمش در نیمه اول استفاده نکرد. به نظر می رسد نیمکت نشینی به مذاق رونالدو خوش نیامده است.
0نظر