عارف استاد ممتاز شریف شد

مراسم تقدیر از پژوهشگران و اساتید ممتاز دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و در این بین محمدرضا عارف به عنوان یکی از اساتید ممتاز دانشگاه شریف تقدیر شد.

به گزارش سراج24، مراسم تقدیر از پژوهشگران و اساتید نمونه دانشگاه صنعتی شریف با حضور وزیر علوم در این دانشگاه برگزار شد.

براساس این گزارش، ۴ استاد دانشگاه شریف به عنوان استاد ممتاز معرفی شدند.

علیپور جوادی از دانشکده شیمی، محمدرضا عارف از دانشکده مهندسی برق، نظام‌الدین امیری از دانشکده ریاضی و سیدتقی اخوان نیاکی از دانشکده صنایع از جمله این اساتید ممتاز بودند که توسط فرهادی وزیر علوم، فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و رضا روستا‌آزاد رئیس سابق این دانشگاه تقدیر شدند.

منبع:تسنیم

اخبار مرتبط