ظریف سال نو میلادی را تبریک گفت ۰۳/۱۰/۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰ ۰۳/۱۰/۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰ وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود سال نو میلادی را تبریک کرد. به گزارش سراج24،وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود ضمن تبریک سال نو میلادی نوشت: باشد که روح کریسمس به همه ما این شجاعت را ببخشد که تلاش کنیم 2015، سالی صلحآمیزتر باشد. منبع: فارس
0نظر