بارش باران و برف در کشور

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور و پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش سراج24،براساس نقشه‌های پیش یابی امروز در مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، سواحل دریای خزر و تا اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ابرناکی و در برخی نقاط بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. همچنین اوایل روز چهارشنبه از مقدار ابرها در نیمه غربی کشور کاسته می شود و بارش پراکنده در سواحل شرقی خزر و شمال شرق ادامه داشته و بتدریج این سامانه از کشور خارج می شود.

وی با بیان این‌که امروز دریای خزر و روز چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، افزود: اواخر امروز و طی روز چهارشنبه در برخی نقاط جنوب شرق، شرق، شمال شرق ، دامنه های جنوبی البرز و شمال غرب وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری تا نیمه ابری درطول روز وزش باد درپاره ای نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز 0 و 8 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز جمعه نیز آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به 0 و 9 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

اخبار مرتبط

اوج بارش شهابی اتادلوی در شامگاه امشب

خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشورهای عربی رسید

۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد