بازیکن استقلال تحت عمل جراحی قرار گرفت

هافبک جوان تیم فوتبال استقلال عمل جراحی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش سراج24،علیرضا رمضانی، هافبک چپ پا و جوان استقلال که در بازی این تیم برابر صبای قم از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده بود، صبح امروز سه‌شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل وی با موفقیت انجام شده و حال عمومی وی رضایت بخش است.

منبع:مهر

اخبار مرتبط