تا ابد پشت میز مذاکره نخواهیم نشست!

یک مقام آمریکایی با سنگ اندازی در روند مذاکرات هسته ای ایران مدعی شد که این کشور تا ابد پشت میز مذاکره با ایران نخواهد نشست.

به گزارش سراج24، پایگاه خبری اینتر ژورنال اظهار کرد: "دیوید پرسمن" معاون نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل گفت: آمریکا بدون نتیجه محسوس، به مذاکرات ادامه نخواهد داد.

وی افزود: در حالیکه ما دیپلماسی را بهترین گزینه در این خصوص می دانیم، تا ابد پشت میز مذاکرات نخواهیم نشست.

وی مدعی شد: "ایران هنوز سعی در جستجوی کسب فن‌آوری حساس دارد. ایران هنوز در حال قاچاق سلاح و نقض تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل است و به سوریه و حزب الله لبنان و عراق سلاح ارسال می‌کند."

منبع:یاشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط

نه دیداری با گروسی داشتیم نه توافقی برای بازدید آژانس از تاسیسات اتمی

اولویت جمهوری اسلامی؛ صیانت از حقوق ملت ایران است/ عبور از خطوط قرمز رهبری پذیرفتنی نیست

غریب آبادی از توافق درخصوص ترتیبات مذاکرات آتی خبر داد