واترپلو جام باشگاه های آسیا - تهران؛

برتری نمایندگان ایران در روز سوم

دو نماینده ایران در سومین روز رقابتهای واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش سراج24،تیم نفت امیدیه که پیش از بازی امروز مقابل تیم آستانه قراقستان باخته بود و قادسیه خبر عربسنتان را از پیش رو برداشته بود، امروز در سومین بازی خود مقابل نماینده کویت با نتیجه 14 بر 11 پیروز شد.

زرین معدن آسیا هم در گروه دوم رقابتها به سومین پیروزی متوالی خود دست پیدا کرد. این تیم در دیدار امروز موفق شد آلماتی قزاقستان را 15 بر 8 شکست دهد.

دهمین دوره رقابتهای واترپلوی جام باشگاه‎های آسیا با شرکت هشت تیم در دو گروه در استخر 9 دی تهارن برگزار می‌شود.

منبع:مهر

اخبار مرتبط