آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اکنون در محورهای مواصلاتی ۹ استان کشور بارش برف و باران جریان دارد و باند شمالی آزادراه تهران - شمال محدوده چالوس به سمت مرزن‌آباد به دلیل ریزش کوه مسدود شده است.

به گزارش سراج24؛ سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: هم اکنون در استانهای زنجان، محور مشهد - قوچان در استان خراسان رضوی، محورهای آشخانه - چمن‌بید و چمن‌بید - جنگل گلستان در استان خراسان شمالی، گردنه‌های کوهین و آوج در استان قزوین، محور توسکستان در استان گلستان، محور دیلمان و اسالم - خلخال در استان گیلان و محور کندوان و هراز محدوده منظریه در استان مازندران بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در اکثر محورهای استانهای البرز، خراسان رضوی، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران بارش پراکنده باران اعلام شده است.

سرهنگ حمیدی ادامه داد: در محور اصفهان - شهرکرد نیز در استان اصفهان بارش پراکنده باران جریان دارد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: محور شمشک به دیزین، پونل به خلخال به دلیل شرایط جوی موجود در آن مسدود است؛ همچنین باند شمالی آزادراه تهران - شمال، محدوده چالوس به سمت مرزن‌آباد نیز به دلیل ریزش کوه مسدود می‌باشد.

منبع:فارس

اخبار مرتبط

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور

پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب ارسال نکرده‌است