محور هراز بازگشایی شد ۱۱/۱۰/۱۳۴۸ - ۰۳:۳۰ ۱۱/۱۰/۱۳۴۸ - ۰۳:۳۰ محور هراز در شمال شرق استان تهران بازگشایی شد. به گزارش «سراج24» سرهنگ خسروی معاون فرهنگ و ترافیک راهور گفت: محور هراز که از روز یکشنبه مسدود شده بود، بازگشایی شد. محور هراز از روز یکشنبه تا عصر امروز به دلیل عملیات راهسازی مسدود شده بود.
0نظر