فوتبالی‌های ایران طرفدار رئال بودند یا بارسا؟

دیشب ال‌کلاسیکو برگزار شد و یک درصد هم شک نکنید از دربی خودمان برای جماعت ایرانی مهمتر بود.

به گزارش سراج24؛ این مسابقه همه‌چیز داشت؛ از هیجان بگیرید تا خشونت. بازی‌های رئال و بارسا در چند سال گذشته به قدری زیبا شده که احتمالاً تا چند سال دیگر ایرانی‌ها یا بارسایی هستند یا رئالی‌؛ نه استقلالی و پرسپولیسی.

هر قدر آن بازی جذاب شده، دربی ایران.... خیلی از چهره‌های معروف فوتبال ایران هم رئالی و بارسایی هستند و شدیداً با هم کری دارند. این کری​خوانی‌ها در اردوی تیم‌ملی بسیار شدیدتر است. یکی از اعضای تیم‌ملی می‌گوید: «بازیکنان بدجور در اردو کری دارند. مثلاً در یکی از اردوها که همزمان با بازی فینال جام‌حذفی بود و رئال برد، شما نمی‌دانید چه بلایی سر بارسایی‌ها آمد.»

رئیس تیم‌ملی رئالی است و بازیکنان کم برایش کری نمی‌خوانند اما خارج از اردو‌های تیم‌ملی، در فضای رسانه‌ها هم کری بین چهره‌های معروف زیاد است. در استقلال و پرسپولیس هم رئالی و بارسایی زیاد است. سرمربی استقلال بارسایی است اما خیلی کری نمی‌خواند اما در تیم، هاشم بیک‌‌زاده به عنوان یک بارسایی خفن تا می‌تواند کری می‌خواند: «بله، فقط بارسا. بارسا قهرمانه...» در پرسپولیس هم کری​خوانی ادامه دارد و هر سال هم داغ‌تر می‌شود. با خواندن این جدول متوجه می‌شوید که خیلی از چهره‌های معروف فوتبال طرفدار رئال‌مادرید هستند یا بارسلونا...

طرفدار بارسا یا رئال‌مادرید؟

۱:کارلوس کروش:رئال‌مادرید. البته آنها تیم دوم من در اروپا هستند. اول منچستر یونایتد.

۲:جواد نکونام:بارسلونا. طرفدار دوآتیشه این تیم هستم.

۳:مسعود شجاعی:نه بارسا، نه رئال، طرفدار فوتبال زیبا هستم!

۴:محمد رضا خلعتبری:بارسلونا. یک بار در اردوی تیم‌ملی که رئال برد همه ریختند سر من!

۵:علی دایی:بارسلونا. عاشق سبک بازی این تیم هستم. به ویژه از وقتی که گواردیولا به این تیم آمد.

۶:کریم باقری:رئال‌مادرید.

۷:هاشم بیک زاده:بارسلونا. داداش این که دیگه سؤال نداره. شیره بارسلونا. امشب هم برنده ما هستیم.

۸:علی کفاشیان:من فقط بازی‌هایشان را می‌بینم و خوشم می‌‌آید وگرنه طرفدار تیم خاصی نیستم. فقط طرفدار تیم‌ملی ایران هستم.

۹:امیر قلعه نویی:بارسلونا. سبک بازی‌شان را دوست دارم. سرعتی بازی می‌کنند. من عاشق فوتبال سرعتی هستم.

۱۰:محسن بنگر:فقط بارسلونا.

۱۱:مهرداد پولادی:بارسلونا. همیشه هم برای رئالی‌ها کری می‌خوانم.

۱۲:کریم انصاری فرد:رئال‌مادرید. به بارسایی‌ها امشب قدرت واقعی رئال را نشان می‌دهیم.

۱۳:مارکار آقاجانیان:رئال‌مادرید

۱۴:اوسیانو (دستیار کروش):بارسلونا

۱۵:خسرو حیدری:رئال‌مادرید. از شکست‌های این تیم هم بدجور ناراحت می‌شوم.

۱۶:سید مهدی رحمتی:نه رئال نه بارسا، هر جا بوفون بازی می‌کند یعنی یوونتوس

۱۷:قاسم حدادی فر:بارسلونا. سر ال‌کلاسیکو با خیلی‌ها کری دارم.

۱۸:پیا صادقیان:رئال‌مادرید

۱۹:امیرحسین صادقی:رئال مادرید

۲۰:نیلسون:بارسلونا. عاشق این تیم هستم.

۲۱:حسین ماهینی:رئال‌مادرید. از بچگی طرفدار این تیم و پرسپولیس بودم.

۲۲:رضا قوچان​نژاد:بارسلونا. (شنیده می‌شود شدیداً هم کری می‌خواند)

۲۳:اشکان دژاگه:رئال‌مادرید. آرزو داشتم در این تیم بازی کنم!

۲۴:سردار آزمون:رئال‌مادرید. شدیداً رئالی هستم و کریس رونالدو را خیلی دوست دارم.

۲۵:آندرانیک تیموریان:نه رئالی هستم و نه بارسایی. نتیجه بازی را هم نمی‌توانم پیش‌بینی کنم.

۲۶:پژمان منتظری:بارسلونا

۲۷:علی کریمی:رئال‌مادرید. همیشه در طول زندگی‌ام دوست داشتم برای این تیم بازی کنم. البته رئال‌مادرید و میلان. هر دو تیم را واقعاً دوست دارم. حتی بازیکنانی را هم که وارد ترکیب آنها می‌شدند خیلی دوست داشتم.

۲۸:فرهاد مجیدی:بارسلونا. (او یک بار هم به بازدید از نوکمپ رفت)

۲۹:رضا حقیقی:رئال مادرید

منبع:خبرآنلاین

اخبار مرتبط