پایان تشییع آیت الله مهدوی در تهران

مردم تهران با حضور در مراسم تشییع آیت‌الله مهدوی‌کنی با شعار یاحسین با آیت‌الله مهدوی‌کنی وداع کردند.

به گزارش سراج24، مردم تهران که از صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران برای تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری حضور یافته بودند دقایقی قبل و پس از مداحی میثم مطیعی مداح اهل‌ بیت و با شعار‌های یا حسین با آیت‌الله مهدوی‌کنی یار صدیق امام و رهبری وداع کردند.

این گزارش حاکی است هم‌اکنون تشییع این عالم ربانی در تهران پایان یافته و پیکر ایشان در حال انتقال به شهرری برای خاکسپاری است.

در حال حاضر برخی از مردم به منظور حضور در مراسم خاکسپاری آیت‌الله مهدوی‌کنی عازم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی خواهند بود.

منبع:فارس

اخبار مرتبط

مترو تهران به بیمارستان‌های پایتخت متصل می‌شود

مراسم وداع، تشییع و تدفین رهبر شهید بعد از دهه‌ اول محرم برگزار خواهد شد

هیمنه روانی دشمن درهم شکسته است/ ضرورت مقابله با سوءاستفاده‌های اقتصادی