جمع آوری امضا برای محاکمه علنی آقازاده‌ها

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جهت ارسال نامه‌ای به قوه قضائیه در راستای محاکمه علنی آقازاده‌ها و مقامات دولتی از نمایندگان امضا جمع آوری می‌کند.

به گزارش سراج24:حمید رسایی نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس در حال جمع آوری امضا برای نامه‌ای جهت ارسال به قوه قضائیه است.

در این نامه که به امضای تعدادی از نمایندگان رسیده، وکلای ملت خواستار محاکمه علنی آقازاده‌ها و مقامات دولتی شده‌اند.

در این نامه تصریح شده است جهت قضاوت افکار عمومی و رسانه‌ها و جلوگیری از هر گونه تخلف باید محاکمه مقامات و آقازاده ها همانند مردم عادی به صورت علنی برگزار شود.

منبع:مهر

اخبار مرتبط

تکذیب ادعای ممنوعیت شعار علیه رژیم آمریکا در تجمعات

محرّم، فصل اخلاق و وحدت نه موسم تفرقه و نفرت

مشکلات مردم نباید از نگاه مسئولان پنهان بماند