عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با«سراج24»:

فشار ضعف‌ مدیریت، بیش از تحریم هاست

متاسفانه قانون اساسی در بعضی از قسمت‌ها به طور کامل اجرا نشده لذا باید به مباحثی از این دست توجه بیشتر داشت.
حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «سراج24» اظهار داشت: متاسفانه قانون اساسی در بعضی از قسمت‌ها به طور کامل اجرا نشده لذا باید به مباحثی از این دست توجه بیشتر داشت. گروسی با بیان اینکه، تحریم‌های دشمن علیه ما بی‌تأثیر نیست، اظهار داشت: به طور مثال در بحث خودروسازی بیشترین بحث ما نبود نقدینگی است و ما باید به مسائلی از این دست توجه داشت. وی افزود: متاسفانه در حال حاضر آن چیزی که بیشتر از تحریم‌های خارجی به ما فشار می‌آورد خود تحریمی و تحریم‌های داخلی است که دولت و بانک‌ها باید کمک کنند تا از این مرحله عبور کنیم. نماینده مردم شهریار گفت: باید توجه داشت که بعضی ضعف‌های مدیریتی در کشور تاثیر بیشتری از تحریم‌ها دارد بر این اساس بهتر است به این بخش توجه بیشتری کنیم و با برنامه‌ریزی تحریم‌ها را کنار بگذاریم چرا که تحریم‌ها قابل مدیریت است.
اخبار مرتبط

تماس ویدئویی قالیباف با خانواده شهید مدرسه میناب

سپاه: ملت و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان هستند

نمی توان به آمریکا اعتماد کامل داشت / منافع ملی در توافق خط قرمز است