ایران قسم خورده اسرائیل را نابود کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای مدعی شد: ایران قسم خورده اسرائیل را نابود کند.

به گزارش سراج24، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ با "جرج راموس" از خبرگزاری "فیوژن" گفت: من بعنوان نخست وزیر اسرائیل می‌گویم که ایران سوگند خورده اسرائیل را نابود کند.

نتانیاهو تلاش کرد از اظهارات قبلی خود درباره اختلافاتش با اوباما عقب نشینی کند و در همین راستا گفت: ما(من و اوباما) نمی‌خواهیم ایران را بعنوان یک قدرت نظامی هسته‌ای ببینیم و این چیزی است که بر سر آن کاملاً توافق داریم.

وی ادامه داد: چیزی که ما درباره آن اختلاف نظر داریم این است که از نظر من کافی نیست که تنها ایران را از بمب‌ هسته‌ای محروم کنیم، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که آنها را از ظرفیت دستیابی به بمب‌های هسته‌ای در کوتاه مدت محروم کنیم."

منبع:باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط

آمریکا از تهدید ایران نتیجه‌ای نگرفت/ انسجام ملی پاسخ قاطع ملت به فشارهای واشنگتن است

مذاکرات کارشناسی ایران و آمریکا در سوئیس به ریاست غریب آبادی

برگزاری نشست ایران، آمریکا و قطر با موضوع اموال بلوکه شده و لبنان