دفاع‌ مقدس را سیاسی نکنیم

یک نویسنده با بیان اینکه نباید دفاع‌ مقدس را با طرح موضوعات سیاسی و جناحی مطرح کرد گفت: سیاسی‌ جلوه دادن جنگ تحمیلی باعث آسیب به ارزش های دفاع‌ مقدس می‌شود.

به گزارش سراج24، معصومه آباد در حاشیه نشست تخصصی معرفی کتاب دفاع‌ مقدس اظهار کرد: کتاب "من زنده‎ام" را به دلیل احساس تکلیف خود و توجهی که مقام معظم رهبری در خصوص آثار دفاع‌ مقدس به‌خصوص ثبت خاطرات رزمندگان این جنگ داشته‌اند، به رشته تحریر درآورده‎ام.

او اظهار کرد: نسل امروز باید با مطالعه خاطرات دهه 60 که حاوی خاطرات تلخ و شیرین در مسایل گوناگون است که کشور با آن‌ها دست به گریبان بود، با آن دوران ارتباط سازنده برقرار کند تا با شناخت اهداف دفاع‌ مقدس بتوانیم در برابر هجمه‏‎های فرهنگی به خوبی ایستادگی کنیم.

آباد گفت: موضوع هشت سال دفاع‌ مقدس نباید با سایر موضوعات گره بخورد، به خصوص در قالب جناح‌بندی‎های سیاسی که باعث بی‎ارزش نشان دادن این دوران می‌شود و اگر از جاهای دیگر با دلخوری و یا کم‌کاری مواجه هستیم نباید به جنگ تحمیلی ارتباط دهیم؛ چرا که هشت سال دفاع‌ مقدس واقعه‎ای بی‎همتا و ثبت‌شده در اذهان عمومی ملی است که به بهای جان دادن مقابل دشمن رقم خورد.

او در ادامه افزود: کتاب "من زنده‎ام" اولین کتاب من در حوزه دفاع‌ مقدس است که نوشته‌ام و باقی آثار در حوزه علوم‌ پزشکی است که امیدوارم در آینده شاهد آثار ارزنده و ارزشمند دفاع‌ مقدس باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط