اصلی ترین محور گفت‌وگوی کری و اشتون

وزیر امور خارجه آمریکا و کاترین اشتون، نماینده 1+5 در مذاکرات هسته‌ای با ایران در نیویورک با یکدیگر دیدار و در مورد برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.

به گزارش سراج24 و به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و کاترین اشتون که به منظور شرکت در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 به نیویورک سفر کرده است با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
بر اساس این گزارش برنامه هسته‌ای ایران محور اصلی گفت‌وگوهای جان کری و اشتون بوده است.

اخبار مرتبط